Oudercontact

In september organiseert de school een klassikale infoavond. Tijdens dit moment krijgen ouders informatie over de werking van de school en klas. We maken dan ook de nodige afspraken.

Voor onze kleuters is er een kennismakingsoudercontact in de herfst en een een oudercontact op het einde van het schooljaar. In februari is er nog een oudercontact op vraag. Dit kan zijn op uitnodiging van de leerkracht of op vraag van u als ouder.

Vervolgens is er voor de lagere school een oudercontact bij het herfstrapport, het lenterapport en het zomerrapport. Op het moment van het winterrapport hebben we extra aandacht voor kinderen die bijkomende ondersteuning nodig hebben. Hun ouders nodigen we uit voor een gesprek.

Op vraag van de ouders, de leerkrachten en/of het CLB kunnen er altijd tussentijds individuele oudercontacten worden georganiseerd. Het is belangrijk om als ouder aanwezig te zijn tijdens deze momenten. Zo sta je niet voor verrassingen aan het einde van het schooljaar.

SuperVlinders

Onze ouders zijn onze SuperVlinders, want samen school maken vinden we belangrijk. Daarom nodigen we alle ouders uit om betrokken te zijn bij onze school. Dit kan op verschillende manieren en is altijd vrijblijvend. De SuperVlinders bestaan uit een kernteam en uit dagvlinders.

Het kernteam heeft een eigen facebookpagina, waarop je foto's kan terugvinden van activiteiten.

Meer uitleg over wat het kernteam doet en wat de dagvlinders doen? Druk op de knop.